söndag 25 april 2010

Välkommen!

Välkommen till min blog! Denna bloggen kommer att handla om mig och min kamp mot fetman. Jag börjar med lite kortfattad information om mig själv. Jag är en 30 årig kille som är född och uppvuxen i väst- Sverige. Var "normalviktig" som barn men i tonåren började kilona att smyga sig på. Ju äldre jag blev desto snabbare ökade vikten. Jag har provat massor av olika "bantningsmetoder" utan framgång och ibland varit nära att ge upp.

I januari detta året visade vågen 165,3 kg och jag bestämde mig för att ta tag i mitt liv på allvar, om jag så ska dö på kuppen. Kan knappt föreställa mig hur skönt det vore att kunna gå in i vilken klädaffär som helst och köpa en uppsättning kläder. Nu är jag tvungen att beställa xxxxxxl-kläder via internet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar